Cura de detoxifiere colon

cura de detoxifiere colon

Simona TUDORACHE Detoxifierea colonului a devenit un subiect de interes, având în vedere creşterea impresionantă a numărului de persoane care suferă de balonare, constipaţie, sindromul colonului iritabil. Sindromul colonului iritabil afectează în special persoanele supuse unor condiţii stresante, suprasolicitante, care urmează anumite regimuri de slăbit, se alimentează excesiv sau îşi privează organismul de unii nutrienţi.

De asemenea, constipaţia cancer bucal ninos o problemă frecventă în rândul populaţiei, asociată stilului cura de detoxifiere colon modern.

Stagnarea materiilor fecale în colon determină o suprapopulare bacteriană, iar trecerea acestora în sânge creşte riscul de infecţii urinare recurente, infecţii în sfera ginecologică, dar duce şi la o scădere a imunităţii.

Indicatii: Curatarea si detoxifierea colonului, ideal pentru curele de slabire.

Recomandări Despre cancerul de colon, colonoscopie şi afecţiunile care pot fi depistate cu ajutorul acestei investigaţii Cât sunt de indicate curele de detoxifiere? Ne pot ajuta şi anumite alimente în acest proces.

cura pt ficat gras

Nutriţionistul Florin Bălănică ne lămureşte. Uite ce spune specialistul pentru CSID! Nu există diete de detoxifiere, ci organe implicate în detoxifiere, precum rinichiul, ficatul, pielea, colonul, cărora trebuie să li se asigure nutrienţii şi condiţiile pentru o bună îndeplinire a acestui rol.

mâncărime din verucile genitale

Un prim pas pentru sănătatea colonului este o hidratare corespunzătoare. Apa este importantă în curăţarea colonului, iar o cantitate insuficientă creşte riscul de constipaţie.

hidrocolonoterapie pitesti

Atât fibrele solubile, cât şi cele insolubile, regăsite în alimente, au nevoie de apă pentru a realiza o curăţare eficientă a colonului. Fibrele sunt o parte a glucidelor complexe, lent absorbabile, şi pot fi solubile în apă sau insolubile.

Cele insolubile absorb apa şi sunt esenţiale în eliminarea resturilor de mâncare din organism, contribuind astfel la combaterea constipaţiei.

Sus 1.

Totodată, acestea cresc nivelul bacteriilor bune din tractul digestiv. Surse bune de fibre insolubile: fulgii de ovăz şi seminţele de in merele.

Printre alimentele bogate în calciu se numără somonul, migdalele și spanacul. Vitamina D: Vitamina D lucrează împreună cu calciul pentru a asigura absorbția acestuia în organism. Ouăle și morcovii au un conținut bogat de vitamina D.

Informațiiimportante